حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
بازی وبلاگی یلدا ...
ظاهرا بازی وبلاگی اینطوریه که شما صبر میکنید تا کسی شما رو دعوت کنه به بازی که بیاین و 5 تا چیزی رو بگین که مردم در مورد شما نمیدونن و شما هم اون پنج تا رو میگین و پنج نفر دیگه رو معرفی میکنید که پته خودشون رو روی آب بریزن

من از همینجا از رکسانای عزیز و خاله بلوط تشکر میکنم که این آبرو ریزی رو برای من هم فراهم کردن


این ها هم پنج تا چیزی که عمرا شماها درباره من بدونید:

1- در هفت سالگی یک بیماری خیلی نادر گرفتم به نام هنوخ شوئن لاین که تا مدتها توی بیمارستان کسی نمیدونست چیه، نشانه هاش هم اینه که اول معده خونریزی میکنه، بعد مغز خونریزی میکنه، بعد مغز از کار میافته، بعد هم طرف میمیره، من به جز مرحله مرگ بقیه مراحل رو تک تک طی کردم

2- بزرگترین آرزوم اینه که نیویورک سیتی رو ببینم، این رو کسی نمیدونه اما از وقتی که انوشه انصاری گفت که برای آرزوهاتون چقدر حاضرید خرج کنید رفتم همه پس اندازم رو که گذاشته بودم که خانوم رو بفرستم تا فضا رو ببینه، دادم بلیط و هتل گرفتم توی قلب نیویورک سیتی. حالا شبا گاهی میرم بلیطه رو نگاه میکنم کلی حال میکنم که قراره برم اونجا
بقیه آرزوهام هم اینه: فروش یه چیزی روی ایبی، چاپ کردن یه مقاله توی این ژورنال بی شرف مایکروسیستمز، گاز گرفتن باسن یه دختر قشنگ

3- این رو دیگه خدایی هیچکی نمیدونه، روزی که میومدم مادرم توی فرودگاه گفت نری اونجا یه زن آمریکایی بگیریا (یادم نیست که آیا گفت خودم رو میکشم یا تورو میکشم در هر صورت امیدوارم نگفته باشه از ارث محرومت میکنم)، من هم که میدونین هر چیزی رو که روش بتونم حرف بزنم روی حرف حضرت مادرم عمرا حرف بزنم، والا از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان کلی گشتم تا یه دختر پیدا کنم که آمریکایی نباشه و سیستم عاق والدین و اینا نشه، یه دختر پیدا کرده ام که آمریکایی نیست، هلندیه!!!، والا تنها کسی بود که هم شبیه دختر ایرانیا است و هم اخلاق ایرانیهای اینجا را ندارد، خدا قبول کنه اینبار هم در انجام نصیحت والدین سر فراز بیرون آمدیم (آقا راستی ما نفهمیدیم اینکه دوست دختر آدم باکره باشه آخر خوبه یا بده!! من باید خوشحال باشم یا ناراحت) از ما که گذشت ولی شما یادتان باشد که هلندیها j را "ی" تلفظ میکنن mij mij میج میج نیست "مای مای" است

4- همخانه ام رسما همجنسگراست. اما خیلی پسر با اتیکت و جالبی است. یکی از معروفترین نقل قول هایش این است که " به هر کسی اگر خوب نگاه کنی زیباست فرقی ندارد زن باشد یا مرد!!!"

5- و پنجمی رو هم که عمرا کسی بدونه، "دنبال کار میگردم عین خر :)"

این هم پنج تای من برای اینکه بیان پته خودشونو بریزن روی آب و آبروی خودشون رو ببرن، روزبه، خاله هما، گوشزد، واسو و دوست و رفیق قدیمی آرمان

به قول معروف If I go down, I take everyone with me :)

با اجازه من چون میدونم که هیچ کدوم اینجا رو نمیخونن با ایمیل خبرشون میکنم، این نوشته بعدی ما رو هم بخونید کلی زحمت کشیدیم تا نوشتیمش

من میخواستم علی و ساعت شنی رو هم دعوت کنم که ظاهرا قبل از من بقیه اینکارو کردن