حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
اسناد آنلاین برای دانشجویان

این صفحه گوگل رو دیدین

میتونین اسناد ورد و اکسل رو روی اینترنت داشته باشین (اکسلش هنوز خیلی خفن نیست اما) من خیلی با این قضیه قبلا مشکل داشتم و سر تزم و گزارشهام باید هی فایلهام رو میذاشتم یه توی سرور دانشگاه که بعدا بتونم استفاده کنم از جاهای مختلف و وای به وقتی که نمیتونستم از یه کامپیوتر وصل بشم به دانشگاه کلا روزم افتضاح میشد و باید مینشستم بی بی سی میخوندم عوض درس خوندن

من قبلا از ورد استفاده میکردم برای کارام و برای خودم میل میکردم، بعد دیدم احمقانه است و توی وبلاگ مینوشتم تزم رو، اون کار هم احمقانه بود و شروع کردم توی ویکی مینوشتم که خیلی خوب بود اما فکر کنم این خیلی بهتره

ظاهرا میتونم آدرسشم بدم به استادم وقتی میخواد تصحیح کنه خودش بره هر کاری میخواد بکنه و حال کنه

اگه بتونم این همگروهی هامم راضی کنم که از این استفاده کنیم خیلی خوب میشه و دعوای من و این دختره سر متن گزارش خیلی کم میشه و دیگه لازم نیست با این پسر چینیه متحد بشم بر علیه اش (بچه خوبیه ولی یکم هنوز بچه است میخوام بگیرمش برای این همخونم اردلان که درست بشه)


پینوشت:
یه دونه از فایلهای اکسلم رو گذاشتم اون تو مثل شیر داره کار میکنه

پینوشت دوم:
عکس کمی تزئینی است