حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
خلاقیت

یک مقاله خیلی جالب درباره اینکه چطور خلاقیتتون رو افزایش بدید
من به مورد نهم خیلی اعتقاد دارم بهش میگن سرندیپیتی

اینکه میگه مغز باید با تمرین پرورش پیدا کنه هم جالبه ولی من هنوز نمیدونم که چه تمرینی برای مغز لازمه من شک دارم که یک چیزی مثل ریاضی خلاقیت رو زیاد کنه چون در اون صورت ریاضی دانها خلاق ترین آدمها میشدند ولی شاید موسیقی و نقاشی و اینا خلاقیت رو زیاد کنه

من خیلی مقاله میخونم درباره خلاقیت ولی خلاقیتم تکون نمیخوره









منابع بیشتر برای مطالعه روی کاناپه توی هال جلو تلویزیون:
اینهم 50 روش رو معرفی میکنه برای افزایش خلاقیت (خلاقیت نوشتاری) من فقط از اینکه گفته رقص را فراموش نکنید حال کردم
اینهم یک سری حرفهای جالب برای اینکه از حرف احمقانه زدن نترسید
خلاقیت خوب خیلی به مغز بستگی داره ولی توی این مقاله میتونید روشهایی رو پیدا کنید که تنها با دنبال کردن اونها به جوابهای خلاقانه برای مسئله برسید (حتی نرم افزار هم ساخته شده برای این کارها) به تریز هم اشاره شده کمی