حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
بالا و پایین زندگی
والا اینکه میگن زندگی بالا پایین داره قبول ،
ولی دیگه چرا اینهمه بالا و پایینش فاصله اش کمه؟

آقا ما تا از این استادمون اینجا تعریف کردیم رم کرد.
من یه قسمتی از برنامه ای که برای یه جایی نوشته بودیم رو اشتباه نوشته بودم. پریروز فهمیده بود و خشتک و لچک ما رو یکی کرد
یه پونصد تا ایمیل تا حالا فرستاده که چرا توی یه برنامه خیلی مهم، تو باید همچین اشتباهی کرده باشی، میگم بابا مایکروسافتم اشتباه میکنه، از من که رئیس جمهورم هم احمدی نژاده دیگه چه انتظاری داری!
خوبه چهار روز پیشش اینجا کلی درباره اش نوشته بودم

به قول اون رفیقم "کره خر، امان بده، دارم ازت تعریف میکنم"

امروز بعد از چند روز تعطیلی رفتم پیشش برای عذر خواهی، که بهش بگم من حواسم اینروزا پرته و دارم دنبال کار میگردم و زن هم ندارم و اینا

میگه تو داری Passion ات رو توی کار دانشگاهی از دست میدی


راست میگه
ولی من وقتی میبینم که از یه شرکت کار درست هم که بهم زنگ میزنن برای کار technical support میخوان بگیرن که تلفن جواب بدم به یه سری آمرکاییه گاو، دیگه پشن از کجام بیارم برای تحقیق


آره زندگی بالا و پایین داره که پشت هم میاد
با این تفاوت که از پایین تا بالا رفتنش نفس آدم رو میبره و آدم رو به هن و هن میندازه ولی از بالا تا پایین آمدنش بیشتر مدل سقوط آزاده، تالاپ