حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
چی کار میکنی؟
دارم کار میکنم که پول جمع کنم خانمم رو بفرستم فضا!!!

هیچ دلم نمیخواد توی زندگیش کمبودی حس کنه :)




پینوشت:

برخلاف دوستانی که اعتقاد دارند انوشه انصاری کمکی به بشریت نکرده من به شدت معتقدم اون یکی از تاثیر گذار ترین انسانها در این چند سال اخیر بوده

او بود که با پایه گذاری جایزه انصاری از جیب خودش باعث طراحی اولین سفینه فضایی تجاری توسط برت روتن شد (یادش بخیر برت روتن یک دوره ای نابغه ای بود برای من اینجا که آمدم اولین کاری که کردم یک تقاضا برای کار در کمپانی اش فرستادم نامه آمد که ما آمریکایی هایی که دو ملیت دارند را هم قبول نمیکنید چه برسد به شما که رئیس جمهورتان هم زنا زاده است )

خط هوایی ویرجین آتلانتیک اخیرن اعلام کرده که تعدادی سفینه خریده و میخواهد با آن سفر فضایی انجام دهد، اسمش را هم گذاشته اند "فرشته (دوشیزه) کهکشان" Virgin Galactic