حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
زنان تحصیل کرده و یک سایت برای کار آفرینی
یادش بخیر مادرم همیشه میگفت، تو رو اگه من ول کنم میری یه زن تپل بیسواد میگیری از این دختر مطبخی ها که به سطل میگن "سلط" و همش جلو میز توالت ولو اند و یا توی مغازه لباس فروشی دارند لباس امتحان میکنند

والا امروز داشتم یه مقاله ای روی سایت فوربس میخوندم در باب اینکه چرا مردها نباید زنی بگیرند که کار و درآمد خوبی دارند

(میدونید که، من مقاله درست حسابی نمیخونم، فقط پروپاچه)

هشت دلیلی که نباید زن باهوش و تحصیل کرده و با کار خوب گرفت:

1-اول اینکه عمرا زنتون نمیشن (زنان اینطوری انتظار مرد با صلاحیت تری دارند)
2- احتمال اینکه طلاق بگیرند بیشتر است
3- اگر زنتان شدند احتمال خیانت کردنشان 75% بیشتر است !!!
4- دلشان بچه نمیخواهد
5- اگر بچه دار شدند شاد نخواهند بود
6- خانه تان کثیف تر خواهد بود
7- شما احتمالا از اینکه در آمد او از شما بالاتر است خوشحال نخواهید بود
8- خود او هم از اینکه در آمدی بیش از شما دارد شاد نخواهد بود (جالبه که میگه حتی زنانی که فمنیست تر هم هستند هم این مشکل رو دارند)
9- احتمال اینکه شما بیمار شوید زیادتر است چون او زیاد حواسش به شما نیست

اصل داستان اینجاست و منابعش را هم خودش ذکر کرده (خواهشن اگر کسی خواست به من هدیه ای بدهد یک اشتراک یک ساله فوربس بدهد پدرسوخته ها مجله شان خیلی گران است)

مادر، یک نگاهی بکن ببین این دختر کبری خانوم هنوز مجرد است؟ آخر قبول شد راستی؟

پینوشت: مادرم حق دارد دلایلش را در رد موارد بالا بفرستد تا از همین تربون اعلام شود وگر نه من همون دختر ابله کبری خانوم رو میخوام که به سطل میگه سلت


لذت:
چند روزی است که خواندن این سایت لذت عظیمی به من میدهد (ایده های کار آفرینی ملت است از خشتک دیجیتال تا ام پی تری پلیر رقاص)،
همینطور گوش دادن به رادیویهای یاهو هم واقعا در روحیه آدم موثر است (آقا ما از بس NPR گوش داده بودیم افسرده شده بودیم)